måndag 12 oktober 2015

Helgen

Blev en bra helg med fint sällskap och det gjorde den inte sämre för att vi har höstlov! Är lediga 11 dagar från skolan vilket är superskönt! Min helg såg i princip ut såhär:

Fredan: var lediga från skolan, kokkola med bror och på kvällen for jag till bosund.

Lördag: Var till kyrkan på kvällen, senare mcmat med Amanda, Ida, Linnea som pappa hämtade, Sen kom D&A en stund hit och vi kollade film.

Söndag: Satt barnvakt en stund, sen till Esse, kollade film och sen till stan en sväng.

Idag blev det kokkola för shopping med mina flickor. Kom endast hem med en tröja. Roligt hade jag iallafall och vi hade en del att prata om för det var en stund sen vi var alla ilag.

Så en bra start på höstlovet har jag haft och ikväll bli det övernattning med girlsen!
Ha en bra fortsättning på höstlovet :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar