onsdag 16 september 2015

gonatt

Denna onsdag har varit bra!
Började först skoldagen 11 idag och var vid campus allegro . Åt god skolmat, satt sedan in på café med A&R och gjorde skoluppgifter halva dagen där, såå mysigt då det ändå regnade ute!

Nu känner man att hösten är här, men det gör inte mej något för jag har börjat gilla hösten av nån konstig anledning?! Anyways, for sedan till biblioteket och fixade lånekort och lånade en bok (inte frivilligt dock) som jag behöver till skolan, är alltför dålig och har aldrig tid att läsa böcker men nu ska ja försöka iallafall ;)

sen har jag varit till loppis med amanda, tränat, fått besök av twinsen och kollat serie, skönt så!
Nu säger jag gonatt för ögonen hålls inte öppna och jag behöver sömn, så godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar